Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Idarotuna
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 6 No. 2 (2024): Oktober 2024
Vol. 6 No. 2 (2024): Oktober 2024
Author geographical coverage: Indonesia and Malaysia
Published:
2024-10-28
Articles
Empowering Generation Z Volunteers: The Role of Social Influence and Religiosity
Ahmad Faiz Khudlari Thoha, Muhammad Al Hasir, Muh Syahril Sidik Ibrahim
77-86
PDF
Dakwah dan Konseling dalam Menghadapi Isu Kesehatan Mental di Indonesia
Reizki Maharani, Yasril Yazid, Rafdeadi Rafdeadi, Azwar Azwar
87-103
PDF
Interconnection of Islamic and Conventional Marketing in Muhammadiyah Charity Businesses
Bifa Fanisa Basri, Lukman Hadi, Agus Nurudin
104-116
PDF
Strategi Komunikasi Dakwah dalam Mengubah Tradisi Negatif Baronggeng pada Walimatul Urs
Ismiati Ismiati
117-130
PDF
Manajemen Kinerja Model Deming dalam Strategi Dakwah Bil Hal pada Panti Asuhan Yayasan Al-Jihad Surabaya
Bagus Abdillah Zulkarnain, Muhammad Yusuf Saaih Baharudin, Ali Nurdin, Najmy Hanifah, Mohammad Nabil Haikal Bin Abdah
131-143
PDF
Peran Prodi Manajemen Dakwah untuk Memperkuat Profesi Pengelola Zakat: Studi Kasus di Lembaga Amil Zakat
Al Kahfi, Nurul Fadilah
144-160
PDF