Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
ISLAMIC BUSINESS and FINANCE
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 5 No. 2 (2024): ISLAMIC BUSINESS and FINANCE
Vol. 5 No. 2 (2024): ISLAMIC BUSINESS and FINANCE
Published:
2024-11-14
Articles
Pengaruh Citra Merek, Labelisasi Halal dan Variasi Produk Terhadap Keputusan Pembelian Lipstik Wardah Di Kota Pekanbaru
Nur Halimah, Saipul Alsukri
99-108
PDF
Model Unified Theory of Acceptance and Use of Technology Terhadap Behavioral Intentions Dan Use Behavior Pengguna BSI Mobile
Dwi Mutiara, Ida Farida, Fitriani Fitriani
109-127
PDF
Meningkatkan Partisipasi Anggota Koperasi Mahasiswa Al-Hikmah Melalui Pengetahuan dan Motivasi Perspektif Syariah
Arifah Nailah, Meisha Maulidiya, Lena Oktaviona, Suryani Suryani, Wazin Wazin, Jamaluddin Jamaluddin, Surahman Surahman
128-146
PDF
Strategi Pengembangan Zona KHAS Berciri Melayu Untuk Meningkatkan Industri Halal di Kota Pekanbaru: Model Pentahelix
Nurnasrina Nurnasrina, Jenita Jenita, Erman Erman, Khairul Amri, Nugraheni Restu
147-173
PDF
Produksi Dalam Ekonomi Islam Perspektif Maqashid Syariah
Trisno Wardy Putra, Rika Dwi Ayu Parmitasari, Idris Parakkasi
174-192
PDF